Keresés ebben a blogban

2011. augusztus 10., szerda

Új autó torta

Az új autó ilyen. Ehhez készült a torta.
16 cm-es zsúrtorta, csak 10 cm magas volt, két személyre készült.

A tészta a tortákhoz használt piskótatésztám puncsaromával ízesítve, a puncsos-csokis krémmel töltöttem meg (pont egy tortányi maradt). A fondant alá 100 g étcsokoládét olvasztottam fel, 125 g margarinnal kikevertem és kb 50 g porcukorral édesítettem ( a puncsos-csokis krém megpuhítja a fondantot).
A tortát márványos fondanttal borítottam, ehhez maradék fehér, rózsaszín és halványlilás fondantot használtam. A színek szerintem egy kicsit "döglöttek" lettek, de még mindíg csak karácsonyi piros, kék és sárga ételfestékem van, a többi színt természetes alapanyagokkal, pl kávé, kakaó, gyümölcslevek próbálom elérni.
Az autót is fondantból formáztam, kép alapján, stilizálva.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...