Keresés ebben a blogban

2011. augusztus 6., szombat

Rokokó cupcake

Puccos-csicsás muffin:)
Csokis muffint készítettem, a tetejére puncsos-csokis krémet tettem, fondanttal díszítettem.

Hozzávalók a tésztához:
250 g margarin
200 g cukor
4 tojás
2 ek kakaó
250 g liszt
1 cs sürőpor

A hozzávalókat robotgéppel jól kikevertem, a papírkapszlikat félig töltöttem, majd megsütöttem a muffinokat. 24 db lett belőle.

Hozzávalók a krémhez:
1 cs puncs pudingpor
400 ml tej
50 g cukor
1 ek kakaó
100 g csokoládé
250 g vaj

A pudingport a cukorral és a kakaóval kikevertem, majd a tejjel jó sűrűre főztem. Vízfürdőben kihűtöttem. A csokit felolvasztottam, majd az egészet kikevertem a vajjal és a muffinok tetejére nyomtam.
Fondantrózsákkal díszítettem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...